In Passion of Tasty life

In Passion of Tasty life

Sült banán mentesen

2021. június 14. - In Passion of Tasty Life
Hétvégén desszert sem maradt el, de valami gyors kellett, mert időm kevés volt.
Sült banánt készítettem, féltem tőle, milyen lesz, de annyira finom volt, nem is gondoltam volna. Tej, tojásmentes a tésztája.
banan.jpg
Hozzávalók:
10 dkg rizsliszt, 3 dkg Miklós liszt, tettem bele 1 ek. útifűmaghéjat, de elhagyható, 1kk.só,1ek.nyírfacukor,150 ml víz,nokedli sűrűségű tészta kell, hogy legyen, ha szükséges tehetünk még pici vizet fokozatosan adagolva. 3 banánt ketté vágtam, majd hosszában is(12 db lett).
Lisztben megforgattam a banán okát, majd a masszába és forró olajban kisütöttem, a rizsliszttől eszméletlen finom ropogós lett. Sütés után fahéjas nyírfacukorban forgattam. Egy részét leöntöttem házi sós karamellszósszal. Azt hiszem gyakran fogom elkészíteni.

A bejegyzés trackback címe:

https://inpassionoftastylife.blog.hu/api/trackback/id/tr5616593296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása