In Passion of Tasty life

In Passion of Tasty life

GM rakott cukkini

2021. március 21. - In Passion of Tasty Life
Bazsalikomos, paradicsomos,cukkinis rakottat készítettem. Könnyű, isteni finom nem is értem eddig miért nem készítettem.Cukkinit minden formában imádjuk, párolva, grillezve, rántva, még rakottan nem csináltam.
rakottcukkini.jpg
Recept:
KB. 1 kg darált sértéscomb
20 dkg főtt rizs
nagy csokor bazsalikom
nagy csokor snidling (ezeket kertemben szedtem)
Ízlés szerint fokhagyma
2 nagy paradicsom, amit osszeturmixoltam
Só, bors, ízesítő
4 nagy cukkini
sajt
tejföl
olaj
Elkészítés: 
A husit olajon megpiritottam, hozzáadtam a fokhagymát összetörve, sót, borsot, bazsalikomot, snidlinget apróra vágva, turmixolt paradicsomot, felontottem pici vízzel és készre főztem, majd lepirítottam.
Rizst megfőztem, cukkinit apró kockára vágtam és olajon fokhagymával, sóval, borssal, izesitovel(vegeta) készreparoltam.
A kész húst, rizst összekevertem.
Tepsi aljába pici olaj került erre ment a húsos rizs felé, arra a cukkini, majd tejföl és reszelt sajt ízlés szerint.
Végül a húsos rizs másik fele és arra szintén tejföl és reszelt sajt.
Sütőben szép pirosra sütöttem.

A bejegyzés trackback címe:

https://inpassionoftastylife.blog.hu/api/trackback/id/tr316472424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása