In Passion of Tasty life

In Passion of Tasty life

GM Mákosguba palacsinta

2021. március 21. - In Passion of Tasty Life
Mákos, meggyes, vaníliasodós palacsintát készítettem.
Nagyon laktató és isteni finom lett.
makosgubapali.jpg
Recept:
Palacsintahoz:
320g  Aldis free from liszt
3 egész tojás
9 dl laktózmentes tej
1 evőkanál útifű, aki nem szereti elhagyható.
Csipet só
1/2 cs. sütőpor
Elkészítése:
A kisütött palacsintákat, megkentem mák töltelékkel (20 dkg mákot, kB. 2 dl lm. tejjel, ízlés szerint cukorral, nálam ez kókuszvirág cukor volt, felfőztem tettem bele 1 cs. vaníliás pudingport a krémesség miatt. Ment bele 1 citrom reszelt héja is)
Feltekertem ketté vágtam őket és sorba tettem egy sütőtálba, rászórtam 1 üveg magozott meggyebefőttet és nyakon öntöttem vaníliasodóval(2 tojássárgáját, 2 cs. vaníliás pudingporral, 2 evőkanál kukoricakeményítővel, 6 dl lm tejjel, ízlés szerint cukorral, sűrűre főztem, kicsit hűlt, utána hozzáadtam, a felvert 2 fehérjét) megszórtam pici mákkal, 180 fokon légkeveréssel kB. 15-20 percig sütöttem.
mplai3.jpg
mpali1.jpg
mpali2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://inpassionoftastylife.blog.hu/api/trackback/id/tr516472354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása