In Passion of Tasty life

In Passion of Tasty life

GM töltött fánk

2021. március 21. - In Passion of Tasty Life
Farsangi szezon, jönnek a fánkok:)
Újabb, (családom szerint eszméletlen jó) fánkot hoztam,vanília pudinggal töltött, élesztőmentes fánk.
Észre sem lehet venni, hogy nem egy dagasztott fánk lenne:P
gfank3.jpg
gfank2.jpg
Recept:
Tészta:
25 dkg túró
3 tojás
3 evőkanál fahéjas nyírfacukorral elkeverünk
1 citrom reszelt héja 
2 evőkanál sütőpor(jól megdagad tőle a tészta sütéskor) 
20 dkg gluténmentes liszt ( pennys kenyérlisztet használtam.)
Puding:
6 dl laktózmentes tejből, 2 csomag vaníliás pudingpor, 2 evőkanál nyírfacukor felhasználásával, pudingot főztem, amibe 5 dkg lm. vajat kevertem.
vfank.jpg
vaniliasfank.jpg
A tésztát összegyúrtam, lágyabbnak kell lenni. Gombócokat készítettem, olajban kisütöttem, fahéjas nyírfacukorban meghempergettem, vanília pudinggal megtöltöttem.
Hamar készen van :)

A bejegyzés trackback címe:

https://inpassionoftastylife.blog.hu/api/trackback/id/tr7716472408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása