In Passion of Tasty life

In Passion of Tasty life

GM sajtos pogi

2021. március 21. - In Passion of Tasty Life
Tegnap este sajtos pogi ehetnékem volt, kerestem egy piszok régi nem GM receptem, és átalakítottam.
Szerencsére minden volt otthon, így nagyon hamar kész lett és el is fogyott :P
pogi.jpg
Recept:
35 dkg Miklós liszt,2 egész tojás,
20 dkg reszelt lm. (nálam gouda sajt, szeretem)
10 dkg olvasztott lm. vaj
175ml.lm.tejföl
fel teáskanál só
fél csomag sütőpor
Egészet összegyúrtam, kinyújtottam, pohárral kiszaggattam, de ha valakinek nincs kedve, hosszú stangliszerű darabokra is vághatja.
Tetejét megkentem lm. tejföllel, megszórtam sajttal, ízlés szerint ki hogy akarja :)
180 fokos sütőben, legkeveressel, szép pirosra sütöttem.

A bejegyzés trackback címe:

https://inpassionoftastylife.blog.hu/api/trackback/id/tr816472370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása