In Passion of Tasty life

In Passion of Tasty life

GM dupla tekercs

2021. március 21. - In Passion of Tasty Life
Hétvégén újabb próbálkozás, nem is tudom mi legyen a megnevezése.... talán Dupla Tekercs.
Két adagot készítettem, de aki csak egyet szeretne, felezze a megadott mennyiséget.
dupla_tekercs.jpgduplatekercs2.jpg
Recept:
Tésztához:
30 dkg lm. túró
50 dkg miklós liszt
2 púpos evőkanál lm. tejföl
8 evőkanál nyírfaporcukor
2 tojás
1 cs. sütőpor
1 citrom reszelt héja
Töltelékek: túró, meggydzsem, mandulás csokitöltelék;
Túrót (25 dkg) ebbe ízlés szerint cukor, citromhéj ill. én vágtam bele fel üveg őszibarack befőttet.
A csokitölteléknél, 5 ek. kakaópor, 5 ek. őrölt mandula, 3 púpos ek. nyírfacukor, pici lm. tej, hogy jó massza legyen. De aki nem akar pepecselni, két különféle lekvárral is megkenheti.
dupltekercs.jpg
duplatekercs3.jpg
duplatekercs4.jpg
duplatekercs5.jpg
duplatekercs6.jpg
A tészta alapanyagait összegyúrtam, nagyon kezelhető jó kis tészta, ki nyújtottam, képen látható módon, megkentem, két oldalról feltekertem, mindezt sütőpapíron és után jól át lehet húzni a tepsibe.
Tetejüket megkentem egész, felvert tojással és megszórtam mandulával. 180 fokon 20-25 percig sütöttem.

A bejegyzés trackback címe:

https://inpassionoftastylife.blog.hu/api/trackback/id/tr1716472384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása