In Passion of Tasty life

In Passion of Tasty life

Gluténmentes mákos nudli házi meggy dzsemmel

2020. június 14. - In Passion of Tasty Life
Ma nem igazán pihenő nap volt, de hát aki egyik nap kirándul..akkor másnap csak főzzön.
Persze kicsit nagyüzemi módban, mert ha nekiállok, akkor csakis nagyobb mennyiségnek :)
Ilyenkor szoktam tenni kifőzve a fagyasztóba, majd azt húsi mellé előveszem.
img_7787.jpeg
Recept:
2kg 30 dkg összetört burgonya(én mindig héjastól főzöm, így szeretem)
2 db egész tojás
100 g kacsazsír(én sütöttem ki :)
1,5 bögre (2,5 dl) barna rizsliszt
1,5 bögre aldis Free from liszt
 pici só
Az egészet összegyúrtam, gombócoltam,sodortam, vágtam, kifőztem.
A darált mákhoz ízlés szerint, nyírfaporcukor tettem és reszelt citromhéjat (én szeretem benne).
img_7805.jpg
img_7803.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://inpassionoftastylife.blog.hu/api/trackback/id/tr8815809280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása