In Passion of Tasty life

In Passion of Tasty life

Gluténmentes csörögefánk

2020. szeptember 26. - In Passion of Tasty Life
Hoztam egy egyszerű, gyors, isteni finom csörögefánk receptet, ami falusi nagymamám által készített ízére hasonlít.
Egyáltalán nem érezni, hogy olajban sült volna, mintha linzer süti lenne.
img_8769.jpg
Recept :
600g Miklós liszt
2 db tojás
100g laktózmentes túró
75g  laktózmentes olvasztott vaj
Pici só
fél csomag sütőpor
300 ml laktózmentes tejföl
Az egészet összegyúrtam fel ujjnyi vastagra nyújtottam, háromszögre vágtam, aminek a közepébe csíkot ejtettem.
Forró olajban kisütöttem, nagyon gyorsan sült, piszok hamar készen lettek.
Fahéjas nyírfacukorban forgattam meg sülés után őket.
Tésztába ezért nem is tettem cukrot.
Házi lekvárral ehetjük, illetve amikor Ausztriában voltunk a Dr Oetker új dzsemjét is megvettük.Tartósítószertől mentes, hűtőben, rövid ideig tárolható, addig sem tart mert annyira finomak, hogy iszonyat gyorsan el is fogynak.
img_0681.jpg
img_0682.jpg
img_0686.jpeg

A bejegyzés trackback címe:

https://inpassionoftastylife.blog.hu/api/trackback/id/tr4416216674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása