In Passion of Tasty life

In Passion of Tasty life

Macaron

2021. május 17. - In Passion of Tasty Life
Életem első sikerült macaronja... régen volt két próbálkozásom, aztán jegeltem a dolgot.
macaron.jpg
Recept:
108 gr őrölt mandula
195 gr porcukor
3 M-es tojásfehérje +75gr kristalycukor
75%étcsokiból és tejszínből készítettem csokis ganache tölteléket
Mivel cukros sütit nem szoktam késziteni, nekünk ez édes, de ezt kivételesen imádjuk, így az édességét kompenzálom a keserű csokis töltelékkel, legközelebb tuti sóskaramellás töltelék lesz.
Az őrült mandulát a porcukorral együtt aprítógépben meg finomítottam, majd átszitáltam. 3 tojásfehérjét a 75 gr kristalycukorral, gőz fölött pár percet vertem, míg a cukor elolvadt, utána levettem és botmixerrel, jó habosra felvertem.Majd hozzadtam a mandulás porcukor felét elkevertem, majd mehet a maradék, lehet ételszinezéket adni hozzá, nekem nem volt itthon.
Habzsákba töltjük és zsírpapírra egyforma korongokat nyomunk. Ha csúcsos a teteje, vizes ujjunkkal, óvatosan lelapítjuk.
Tepsit kicsit asztalhoz ütögetjük, hogy kissé szétterüljön és itt jön a csavar, semmiféle pihentetést nem csináltam, simán ment a 100 fokos sütőbe 3 percre, NYITOTT ajtónál, addig szépen bőrösödik a teteje, majd 3 perc elteltével bezárom a sütő ajtaját és 100 fokon tovább sütöm meg 15 percet.
Kivesszük, hagyjuk, hogy jól kihűljön és tetszés, ízlés szerint tölthetjük.

A bejegyzés trackback címe:

https://inpassionoftastylife.blog.hu/api/trackback/id/tr5116563452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása