In Passion of Tasty life

In Passion of Tasty life

Túrórudi gombóc

2021. május 17. - In Passion of Tasty Life
Tökéletes, gyors sütés nélküli desszert a melegebb nyári napokra is.
183281958_4070163796372592_4462436212630578010_n.jpg
Recept:
50 dkg laktózmentes túrót összekevertem, ízlés szerint cukorral, nálam ez 5 csapott evőkanál nyírfaporcukor volt, 1 citrom reszelt héja, 20 dkg kókuszliszt (daráltam kókuszt), adtam hozzá még 5 dkg olvasztott vajat, majd a hűtőbe tettem 30 percre. Utána gombócokat készítettem, amit visszatettem a hűtőbe addig, amíg gőz felett felolvasztottam 75% 30 dkg étcsokoládét, amibe belemártottam a gombócokat, tetejüket megszórtam kókusszal, és hűtőbe tettem dermedésig.
Nekem picit puha volt a túró, legközelebb lehet pici zselatint teszek bele, de lányomnak pont ez tetszett benne, hogy sokkal puhább, lágyabb a boltinál.

A bejegyzés trackback címe:

https://inpassionoftastylife.blog.hu/api/trackback/id/tr3016563508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása