In Passion of Tasty life

In Passion of Tasty life

GM Kanalas Puffancs

2021. június 14. - In Passion of Tasty Life
Délután kipróbáltam egy gyors, finom, minden földi jóval teli, nem is tudom minek nevezzem.. Talán "kanalas puffancs" .
Szerintem sokkal jobb, mint egy sajtos kifli.
Reggelire, uzsira, vacsira, gyerekeknek suliba.
193876400_4143403829048588_7953442522169150657_n.jpg
Recept :
2 egész tojást 1 kk. sóval villával jól felverjük, majd adunk hozzá 15 dkg gm. lisztet(nálam most Miklós volt),fél tk. sütőport és öntünk hozzá fokozatosan 100 ml lm. tejet.
Nokedli sűrűségű tésztát kapunk, amibe bármit lehet belekeverni.
Most én 3 szál újhagymát, egy csokor bazsalikomot, 3 ek. reszelt lm. Gouda sajtot, 2 nagy lm. széttépkedett mozzarellát, kis darab kolbászt apróra vágva, 3 ek. krémsajtot kevertem bele. Zsírpapíros tepsibe kanalaztam (12 db lett, tenyérközép nagyságú) tetejét meg megszórtam sajttal. 180 fokon, légkeveréssel kB 29 percig, szép pirosra sütöttem.
Lehet tenni bele akár sonkát, ha valaki szereti( én nem) ricottát, fantázia szab határt.
(Másnap reggelre maradt 3 db, isteni, pihe, puha még)

A bejegyzés trackback címe:

https://inpassionoftastylife.blog.hu/api/trackback/id/tr1116593312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása