In Passion of Tasty life

In Passion of Tasty life

GM tócsni

2021. március 21. - In Passion of Tasty Life
Ebédre tócsnit(vagy lepcsánkát, vagy mackót.. s valahány név a naptárban:P) sütöttem, grillezett sajttal.
Bár nekem tócsni marad, Miskolcon születtem 20 évig ott éltem és mi így hívtuk.
tocsni3.jpg
Recept:
1 kg reszelt burgonya
3 tojás
5 evőkanál gm. liszt(aldis free from nálam)
Ízlés szerint fokhagyma, só, majoránna.
Ezeket jól összekeverjük.
Elkészítése:
Palacsintasütőben kisütöttem.Laktózmentes grillsajtot és füstölt sajtot sütöttem hozzá.Tálaláskor tócsnira tejfölt tettünk.
tocsni.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://inpassionoftastylife.blog.hu/api/trackback/id/tr3916472444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása