In Passion of Tasty life

In Passion of Tasty life

Medvehagymás-mozarellás GM focaccia

2021. március 29. - In Passion of Tasty Life
Megvehagymás, két sajtos focacciat készítettem a hétvégén, gyorsan el is fogyott. :)
rtzui.jpg
Recept:
45 dkg miklós liszt
220 ml forró víz
fél cs. sütőpor
1 ek. só
45 ml olaj
2 ek. (40 ml) laktózmentes kefír
Az egészet összegyúrtam, nagyon jó állagú tészta.
30 perc pihentetés után két részre osztottam, ki nyújtottam, megkentem Megvehagymás olajjal(én készítettem osszeturmixoltam olajat, megvehagymat, sóval, hűtőben tartom), majd 4 db laktózmentes medve kockasajtot rátördeltem, és 2 csomag lm. mozzarellát is.
Majd rátettem a másik tésztát is, tetejét szintén Megvehagymás olajjal megkentem.
200 fokon, sütöttem kB. 20 percet, majd visszavettem 180 fokra, és felső részre tettem meg 10 percre.
Lehet sima olajat használni, de akkor sózzuk is, illetve más sajtot is használhatunk, de akár paradicsomszósszal is megkenhetjük a két lap között. ;) jóétvágyat!
fokaccha.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://inpassionoftastylife.blog.hu/api/trackback/id/tr9916484150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása