In Passion of Tasty life

In Passion of Tasty life

Gluténmentes fehér csokoládés-kókuszos-meggyes kenyér

2020. június 13. - In Passion of Tasty Life
Meggyszezonban nem maradhat el egy finom sütemény és dzsem készítése, főleg ha az ember fiának, saját meggyfája van.:)Hoztam nektek egy fehér csokis-kókuszos-meggyes kenyeret, amit nagyon gyorsan össze is lehet dobni.
img_7696.jpg
Recept:
4 db egész tojást habosra keverünk 5 evőkanál nyírfacukorral, majd adunk hozzá egy kókusz konzervet mindenestől, ezzel is keverjük picit.
Ezután 180g lisztet(aldis Free from), 70g kókuszlisztet(kókuszreszeléket daráltam le),majd 6 evőkanál kókuszreszeléket, fél csomag sütőport és 50g apróra tördelt fehér csokit összekeverjük, majd a tojásos masszához keverjük.
Kenyérsütő formába adagoltam, meggyel rétegeztem. Előmelegitett sütőben 180 fokon sütjük kb 40-45 percig, közben tűpróba. (én most dupla adagot sütöttem, egy adag holnap kirándulni jön velünk)
img_7728.jpg
img_7715.jpg
img_7727.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://inpassionoftastylife.blog.hu/api/trackback/id/tr4115719754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása