In Passion of Tasty life

In Passion of Tasty life

30 perc alatt sajtos zsömi glutén és laktózmentesen

2020. június 13. - In Passion of Tasty Life
Újabb 30 perces receptem, de ezúttal nem gyúrtam, csak kevertem.
Bizonyára voltatok már úgy, hogy unalmas a megszokott, kellene valami más.
Holnap kirándulni megyünk és valami zsemle kellene, de se dagasztani, se gyúrni sincs kedvem és ha lehet nagyon koszolni se kelljen.
Hoztam egy nagyon sajtos zsemlét, a többi eddig ismerthez képest ízében, formájában is eltér.
img_7719.jpg
Receptje:
4 db tojást kettéválasztjuk, fehérjét csipet sóval felverjük.A sárgájához adunk, 200g reszelt laktózmentes sajtot, (nálam a gouda, nagyon szeretem az ízét) még 5 púpos evőkanál lisztet, (most kivételesen az Aldis Free from-ot használtam) majd egy mokkáskanál sütőpor is hozzáadunk, ezt összekeverjük, jó sűrű lesz, de végül beleforgatjuk a felvert fehérjét és máris jó állagú lesz. a tészta.
Tepsibe kanalaztam a tésztát, hosszúkás formára egyengettem, tetejét megszórtam lenmaggal, majd 180 fokon kb. 20 percig sütöttem.
Ebből az adagból 8 db lesz, kettőt-kettőt összetéve 4 db zsemle.
Meg kellett kóstolnom, nagyon jó lett,most csak szalámis, sajtos szendvics lett.
De gondoltam, sütök karamellizált hagymát, virslit és saláta közé mehet majd majonézzel :P
img_7717.jpg
img_7718.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://inpassionoftastylife.blog.hu/api/trackback/id/tr4315807792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása