In Passion of Tasty life

In Passion of Tasty life

Isteni túrós és banános puffancsok gluténmentesen

2017. július 10. - In Passion of Tasty Life

Reggeli készítésnél az ember szeret minél kevesebbet pepecselni, gyakorlatilag itt csak összetevőket egy tálba rakjuk majd egy villa segítségével összekeverjük és már süthetjük is ki. Mivel én családnak is csináltam, így ez az adag kb 3-4 embernek is elég.

unnamed_20_1.jpg

Banános:

- 5 banán

- 5tojás

- 10 evőkanál gluténmentes liszt ( Schär, gluténmentes őrölt zab is jó)

Túrós:

- 500 g laktózmentes túró

- 6 db tojás

- 5 evőkanál nyírfacukor

- 1 csomag porélesztő

- 2 dl rizstejszín v laktózmentes tejszín

- 1 evőkanál útifűmaghéj

- citromhéj

- 2 evőkanál rizsliszt + 13 evőkanál GM liszt ( ha sűrűbb akkor még egy kis tejszínt adjunk hozzá ha híg akkor lisztet mivel minden GM liszt másként viselkedik)

Elkészítése:

1. Én egy nagyobb serpenyőt használtam amit kikentem kicsi szőlőmagolajjal, és egyszerre 3 darab puffancsot tudtam kisütni. Majd házi cukormentes sárgabarackkal vagy mogyoróvajjal fogyasztottam :)

Később csináltam még egy adagot de itt kisebb serpenyőt használtam, de az állagán látszik hogy sűrű massza:

unnamed_19_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://inpassionoftastylife.blog.hu/api/trackback/id/tr4712654299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása