In Passion of Tasty life

In Passion of Tasty life

Habkönnyű lisztmentes csokitorta

2017. március 20. - In Passion of Tasty Life

Martha Stewart csokitortájával régóta szemezgettem végül megcsináltam és mindössze négy hozzávaló kellett a tortához. Mire lefotózhattam volna a tortát addigra már a fele eltűnt, így egy szeletet hoztam el nektek :)

 

csokitorta.jpg

 

Hozzávalók:

- 227 g étcsokoládé

- 8 evőkanál laktózmentes vaj

- 6 db nagy tojás

- fél bögre cukor ( én 6 evőkanál xylitet használtam)

- laktózmentes tejszín a tálaláshoz ( természetesen elhagyható)

 

Elkészítése:

1. 23 cm- es tortaformát kivajazunk és a sütőt előmelegítjük 140 fokon.

2. Egy lábasban felforralunk vizet ,a gőz felett megolvasztjuk a vajat és az étcsokoládét ,majd hagyjuk hűlni egy kicsit.

3. Szétválasztjuk a tojássárgáját és fehérjét, majd a habbá verjük a fehérjét a cukorral.

4. Egy spatula segítségével elkeverjük a tojássárgáját a csokimasszába, majd a habunk 1/4 is beleforgatjuk óvatosan, utána a maradékot.

5. Beleöntjük a tortaformába és 50-60 percig sütjük, akkor kész a tortánk ha a széle elvált a formától.

A bejegyzés trackback címe:

https://inpassionoftastylife.blog.hu/api/trackback/id/tr1912350225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása