In Passion of Tasty life

In Passion of Tasty life

Omlós kakaós csiga

2017. március 09. - In Passion of Tasty Life

Gluténmentesen jó kelt tésztát csinálni művészet ugyanis frissen még puha de másnap kb beletörik az ember foga. Nos úgy néz ki nekem sikerült megalkotnom a jó kelt tészta receptet persze minden receptet lehet fejlesztgetni hogy tökéletesebb legyen. 

unnamed_6_1.jpg
 

Hozzávalók úgy 35- 40 db csigához:

- 500 g Glutemix fehér kenyérliszt

- Schar gluténmentes liszt

- 6 evőkanál gluténmentes őrölt zabpehely

- 2 evőkanál útifűmaghéj

- 1 evőkanál őrölt lenmag

- 5 evőkanál őrölt hántolatlan mandula

- 12 dkg harimasa

- 5 evőkanál kókuszvirág cukor

- 1 csomag instant élesztő

- 2 db tojás

- 1 dl szőlőmagolaj

- 5,5 dl laktózmentes tej

Töltelékhez:

- 12 evőkanál cukrozatlan holland kakaópor

- 1 bögre laktózmentes tej

- 10 evőkanál kókuszvirág cukor

 

Elkészítése: 

1. Jól összedolgozzuk az alapanyagokat kézzel, lehetőleg a meleg tejet és az olajat apránként adjuk a tésztához. Majd két óráig hagyjuk kelni a tésztánkat.

2. Ezután kinyújtjuk a tésztát és jó vastagon megkenjük kakaósmasszával, végül feltekerjük és a hengerünket én egy olyan két ujjnyi vastagságúra vágtam fel, majd egy kivajazott és lisztezett tepsibe rakosgattam bele.

3. A sütőt felkapcsoltam 50 fokra és egy 10 percig hagytam kelni a csigánkat, majd 180 fokon 40- 50 perc alatt készre sütöttem. Kb 20. percnél meglocsolgattam a csigákat egy kis cukros tejjel hogy puhák maradjanak másnap is.

kakaoscsiga.jpg

Másnap fogyaszthatjuk tejjel vagy teával, ki mit favorizál jobban :) Én egy vaníliás epres sült teával fogyasztottam el a csigákat,mivel kicsit meg vagyok fázva így a napokban inkább sok meleg teát iszom. Ez a kedvenc márkám mert hozzá adott cukor nélkül is finom az íze és gyümölcs darabok is vannak benne, ide katt ha szeretnétek többet megtudni erről a különleges teáról :)

unnamed_7_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://inpassionoftastylife.blog.hu/api/trackback/id/tr1312317447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása