In Passion of Tasty life

In Passion of Tasty life

Könnyed rózsavizes palacsinta mentesen

2017. augusztus 09. - In Passion of Tasty Life

Ebben a hőségben nem vagyok túl aktív a konyhában, valahogy nincs erőm neki állni semmilyen komolyabb sütinek bár a palacsintát nagyon megkívántam úgyhogy annak neki is veselkedtem. Egy picit módosítottam a receptemen mert nem volt itthon köles, helyette hajdinát használtam illetve felturbóztam egy kis rózsavízzel is, és elmondhatom, hogy nagyon finom lett :)

unnamed_24_2.jpg

 

Hozzávalók: 4 főre

- 300 g Emese kukoricaliszt

- 6 evőkanál hajdinaliszt 

- 1,5 evőkanál útifűmaghéj

- 4 db tojás

- 1 teáskanál vanília esszencia

- 1 teáskanál rózsavíz

- 1 evőkanál agave szirup

- 4 evőkanál szőlőmagolaj

- 1 csipet fahéj

- fél csomag mentes sütőpor

- 1 és 1/4 liter laktózmentes tej

Elkészítése:

1. A tojásokat szétválasztom, a fehérjét habbá verem.

2. A sárgáját a többi hozzávalóval elkeverem kivétel a tejet, mert az folyamatos kevergetés mellett 200 ml-ként adagolom hozzá hogy ne legyen csomós a tészta.

3. Végül a fehérjehabot is jól elkeverjük a tésztánkkal, majd a hűtőben pihentetjük minimum 30 percet.

4. Végül tetszőleges zsiradékban kisütjük a palacsintákat, én szőlőmagolajban szoktam mert nekem a kókuszzsírtól szárazabb lesz a tésztája.

5. Ízlés szerint tálaljuk, én házi nutellával és barackos dzsemmel fogyasztottam :)

unnamed_41.jpg

 

Az instagramon is megtaláltok:

A bejegyzés trackback címe:

https://inpassionoftastylife.blog.hu/api/trackback/id/tr7712731350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása