In Passion of Tasty life

In Passion of Tasty life

Császármorzsa gluténmentesen

2017. február 28. - In Passion of Tasty Life

 

A klasszikus császármorzsa palacsintatésztából készül, főleg én aki nagy palacsinta fanatikus vagyok az egyik kedvenc desszertem amit egy jó leves után szoktam enni második fogásként. Ez egy nagyszerű osztrák-magyar édesség amit szerintem  mindenki szeret, így glutén és laktózmentes verzióban készítettem el. :)

 

 

unnamed_22.jpg

 

 Hozzávalók a tésztához:

- 3db tojás

- 4 evőkanál gluténmentes lisztkeverék

- 225 g kukoricaliszt

- 4 evőkanál kölesliszt

- 1 evőkanál kókuszvirágcukor

- 1 narancs reszelt héja

- 1 citrom reszelt héja

- 2 teáskanál fahéj

- félcsomag sütőpor

- 3 evőkanál szőlőmagolaj

- 900 ml laktózmentes tej

 

Elkészítése:

Tojássárgáját és fehérjét szétválasztottam, majd a fehérjét felvertem. A sárgáját a száraz hozzávalókkal összekevertem majd apránként adagoltam a tejet és habverővel kevergettem közben. Ezután hozzáadtam a szőlőmagolajat, majd óvatosan beleforgattam a felvert tojásfehérjét és 30 percig pihentettem a tésztát. Ezután szőlőmagolajon kisütöttem a tésztát, ha mindkét oldala megsült akkor apró darabokra vágtam és kicsit tovább sütöttem mint normál esetben a palacsintát. Végül cukormentes lekvárral tálaltam :)

 

unnamed_23.jpg

 

 

unnamed_21.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://inpassionoftastylife.blog.hu/api/trackback/id/tr1712300679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása