In Passion of Tasty life

In Passion of Tasty life

Mascarponés répatorta gluténmentesen

2021. április 06. - In Passion of Tasty Life

Kedvenc répatortám kicsit átlakítva :P minden évben húsvétkor ezt sütöm meg de néha becsúszik hogy nincs itthon ez az.

img-6939.jpg

 

Recept:

250 ml laktózmentes yoghurt

8 evőkanál agave szirup

fél citrom héja

2 nagyon répa lereszelve

3 evőkanél  Miklós liszt

3 evőkanál rizsliszt

1 evőkanál mandulaliszt ( ez lehet rizs vagy miklós is csak én szeretem ha több féle van benne)

fél bőgre kókuszreszelék

fél csomi sütőpor

2 db tojás

1 evőkanál útifűmaghéj (opcionális)

egy marék pisztácia a díszítéshez (opcionális ez is)

Ezeket összekeverjük majd egy tetszőleges formájú tálba vagy tortaformába öntjük, 180 fokon sütjük én most hosszúkás verzióban sütöttem, így annak hosszabb volt a sütési ideje,kb 45 perc körül, mindig tűpróba javasolt.

repucka.jpg

 

repuci.jpg

Ha teljesen kihűlt akkor kezdtem neki a krémnek.

Mascarponés krémhez:

250 g laktózmentes mascarponét felverjük 2 dl laktózmentes tejszínnel, adunk hozzá habfixet ízlés szerint agavét és citromlevet majd ezzel vonjuk be. Tetejére a pisztáciát szórtam.

img-6921.jpg

img-6933.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://inpassionoftastylife.blog.hu/api/trackback/id/tr9916491746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása