In Passion of Tasty life

In Passion of Tasty life

Japán stílusú palacsinta – gluténmentes

2017. február 14. - In Passion of Tasty Life

Brandi Milloy-Simon ( a POPSUGAR Food host-ja) készítette el ennek a cuki ‘japán stílusú’ palacsintának a normál verzióját és ennek hatására én meg elkészítettem a minden verzióját. Brandi rengeteg kreatív és vidám videót tölt fel amit követhettek a facebook-on ( ide katt ) vagy a youtube-on ide kattintva megtaláljátok az eredeti receptet is. 

img_6646.JPG 

 

Hozzávalók kb 8-10 mini palacsintához:

  • 2 tojás
  • 3/4 bögre mandulatej
  • 100 g laktózmentes vaj
  • 4 kanál xylit
  • 1 teáskanál vanilliás cukor
  • csipet só
  • 1,5 bögre gluténmentes liszt
  • 0,5 teáskanál szódabikarbóna
  • 1 teáskanál sütőpor
  • 2 evőkanál szőlőmagolaj

Elkészítés:

Kézi mixer segítségével a tojásokat, a mandulatejet, olvasztott vajat, xylitet, vanilliát összekeverjük majd apránként hozzáadjuk a lisztet, sütőport és a szódabikarbónát. Én egy süti kiszúrót használtam formaként, ami kb 5 cm-is átmérőjű volt, belemártottam az olajba majd a felmelegített serpenyőbe beleraktam és abba raktam bele a palacsinta tésztát, 2 percig sütöttem az egyik oldalát majd megfordítottam és kb 5 percig tartott egy palacsinta kisütése. Bio juharsziruppal és mandulaforgáccsal tálaltam.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://inpassionoftastylife.blog.hu/api/trackback/id/tr3812257924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása